Όπως μπορείτε να δείτε στο βίντεο
Augmented Reality App for Shelf Reading
η εφαρμογή αυτή χρησιμοποιεί έναν ειδικό "συμβολοκώδικα"
επαυξημένης πραγματικότητας [ARTag]
στη ράχη του βιβλίου,
ο οποίος παραπέμπει βέβαια στον ταξιθετικό του συγκεκριμένου τεκμηρίου,
και εντοπίζει ποια βιβλία έχουν τοποθετηθεί σε λάθος θέση στο ράφι
και δεν μπορούμε να τα βρούμε.
Στην αρχική της έκδοση η εφαρμογή χρησιμοποιεί μόνο 16-bit πληροφορίας στην ετικέτα,
και το βιβλίο πρέπει να έχει ράχη πλάτους τουλάχιστον 1/4" [ένα τέταρτο της ίντσας],
για να χωρέσει o "συμβολοκώδικας"
επαυξημένης πραγματικότητας [ARTag].
Augmented Reality App for Shelf Reading
η εφαρμογή αυτή χρησιμοποιεί έναν ειδικό "συμβολοκώδικα"
επαυξημένης πραγματικότητας [ARTag]
στη ράχη του βιβλίου,
ο οποίος παραπέμπει βέβαια στον ταξιθετικό του συγκεκριμένου τεκμηρίου,
και εντοπίζει ποια βιβλία έχουν τοποθετηθεί σε λάθος θέση στο ράφι
και δεν μπορούμε να τα βρούμε.
Στην αρχική της έκδοση η εφαρμογή χρησιμοποιεί μόνο 16-bit πληροφορίας στην ετικέτα,
και το βιβλίο πρέπει να έχει ράχη πλάτους τουλάχιστον 1/4" [ένα τέταρτο της ίντσας],
για να χωρέσει o "συμβολοκώδικας"
επαυξημένης πραγματικότητας [ARTag].
Η εφαρμογή ονομάζεται BookTagApp [εφαρμογή ετικέτας βιβλίου]
και δημιουργήθηκε από τον Matt Hodges,
και δημιουργήθηκε από τον Matt Hodges,
της ερευνητικής ομάδας Miami University's Augmented Reality Research Group,
παρουσιάζεται από τον σύμβουλο καθηγητή του πανεπιστημίου Μαϊάμι, Bo Brinkman,
Η εφαρμογή θα παρουσιαστεί στο συνέδριο ACRL 2011.
παρουσιάζεται από τον σύμβουλο καθηγητή του πανεπιστημίου Μαϊάμι, Bo Brinkman,
Η εφαρμογή θα παρουσιαστεί στο συνέδριο ACRL 2011.
No comments:
Post a Comment