Download: Fast, Fun, Awesome

Saturday, October 8, 2011

Αποχαιρετισμός στη σχολική βιβλιοθήκη του 9ου Γυμνασίου Περιστερίου



[Αναδημοσίευση από την ιστοσελίδα της σχολικής βιβλιοθήκης.]


Ως γνωστόν, για πρώτη φορά από τη δημιουργία των σχολικών βιβλιοθηκών ΕΠΕΑΕΚ το σχ. έτος 2000-2001,
το Υ.Π.Δ.Β/Μ.Θ. αποφάσισε φέτος να ΜΗΝ εγκρίνει αποσπάσεις εκπαιδευτικών για να στελεχώσουν
τις σχολικές βιβλιοθήκες.
Έτσι έληξε η υπηρεσία μου στη βιβλιοθήκη στις 30/8/2001 [οπότε και έληγε η τετραετής απόσπασή μου]
και φυσικά επέστρεψα στην οργανική μου θέση.
Ο διευθυντής του γυμνασίου κύριος Τζούτης Σπύρος, παρεκάλεσε τη συνάδελφο καλλιτεχνικών
Φανή Καλογιαννίδου να ανοίγει τη βιβλιοθήκη τουλάχιστον για όσες ημέρες βρίσκεται στο γυμνάσιο,
η οποία και απεδέχθη την πρόσκληση.

Εύχομαι, από βάθους καρδίας, στην αγαπητή συνάδελφο Φανή να κάνει όσα μπορεί,
υπό τις νέες δύσκολες συνθήκες, και να συνεχίσει τη λειτουργία της βιβλιοθήκης.
Φυσικά θα τη βοηθώ όσο μπορώ.

Θα ήθελα, με την αποχώρησή μου, να ευχαριστήσω τόσο τους παλιούς μου διευθυντές
στα συστεγαζόμενα γυμνάσια 9ο & & 9ο Γυμ. Περιστερίου
Σταύρο Ξηντάρα & Σπύρο Τζούτη
για την αμέριστη βοήθειά τους να μετατραπεί η βιβλιοθήκη σε πραγματικό κέντρο πολυμέσων,
όσο και όλους τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς
που αγκάλιασαν τη βιβλιοθήκη, με βοήθησαν ποικιλοτρόπως
και μαζί πραγματοποιήσαμε συνδιδασκαλίες.

Συνεχίζω βέβαια να γράφω ειδήσεις και σχόλια
α] για σχολικές βιβλιοθήκες στο προσωπικό μου ιστολόγιο
β] για χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση στην προσωπική μου ιστοσελίδα
και
φυσικά νέα για το 15ο Γυμνάσιο Περιστερίου, στο οποίο υπηρετώ,
όπου μαζί με το συνάδελφο μαθηματικό Κώστα Μάμμο
είμαστε διαχειριστές.
[Στη φωτογραφία οι εκπαιδευτικοί Μανόλης Νίνος, Φανή Καλογιαννίδου και Ανδρέας Παπακλεοβούλου, κατά τη χθεσινή επίσκεψή μου όπου ενημέρωσα τη Φανή για τα βασικά θέματα λειτουργίας της βιβλιοθήκης.]

Εμμανουήλ Νίνος
ΠΕ 06, Dip RSA TEFL, ΜΔΕ Σπουδές στην Εκπαίδευση


No comments: